آهن 118

آهن 118

مرکز اطلاعات و فروش آهن ایران
آهن 118

آهن 118

مرکز اطلاعات و فروش آهن ایران

ورق آهنی چیست ؟

ورق آهنی به طور کلی آلیاژی است که پایه آن از آهن می باشد و در صنایع مختلفی چون اتوموبیل سازی ، کشتی سازی و ... کاربرد دارد . این محصول دارای انواع مختلفی دارد که از نمونه های آن ها می توان به ورق گالوانیزه ، ورق روغنی ، ورق سیاه ، ورق رنگی و ... اشاره کرد . در تعیین قیمت ورق و سایر محصولات فولادی تحت تاثیر عواملی مثل فرایند تولید آن محصول، مواد اولیه، شرایط سیاسی-اقتصادی محلی و جهانی و چندین عامل دیگر قرار دارد.

تیرآهن لانه زنبوری چیست ؟

تیرآهن یکی از مصالح ساختمانی می باشد که دارای انواع مختلفی است که از نمونه های آن ها می توان به تیرآهن هاش ، تیرآهن ipe و تیرآهن لانه زنبوری اشاره کرد . تیرآهن لانه زنبوری مثل سایر تیرآهن ها در کارخانه تولید نمی شود بلکه محل تولید آن ها در کارگاه ها می باشد و نحوه تولید آن  بدین گونه است که طی فرآیند ساخت در جان تیرآهن ipe  سوراخ های شش ضلعی ایجاد می شود به همین علت به آن ها تیرآهن لانه زنبوری گفته می شود . 

تیرآهن چیست ؟

تیرآهن یک نوع پروفیل است که کاربرد زیادی هم در ساختمان سازی و هم در صنعت دارد و در انواع مختلفی نظیر تیرآهن ipe ، تیرآهن هاش ، تیرآهن inp ، تیرآهن لانه زنبوری تولید می شود . در حال حاضر اکثرا از تیرآهن هاش  ، تیرآهن ipe و تیرآهن لانه زنبوری در ایران استفاده می شود . لازم به ذکر است که تیرآهن لانه زنبوری از برش دو تیرآهن  و تیرآهن هاش و اتصال آنها به یکدیگر ساخته می شوند . 

قیمت تیرآهن 

در تعیین قیمت تیرآهن مواردی همچون نوع تیرآهن ، سایز آن  همچنین کارخانه تولید کننده دخیل هستند به عبارتی هرچه سایز تیرآهن بالاتر باشد و دارای کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود . 

خرید تیرآهن

قبل از خرید تیرآهن حتما باید نوع  و سایز آن  مشخص باشد  و به برند و کارخانه تولید کننده آن نیز توجه شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع تیرآهن و خرید آن با شماره تلفن  54473-021 تماس حاصل نمایید و با کارشناسان آهن 118 در ارتباط باشید . 

انواع میلگرد و مشخصات آن

میلگرد یک نوع مصالح ساختمانی می باشد که دارای انواع مختلفی است  که از آن ها در سازه ساختمان ها استفاده می شود . میلگرد آجدار ، میلگرد ساده ، کلاف آجدار و کلاف ساده  از نمونه های محصول میلگرد هستند که در ادامه توضیح مختصری درباره هرکدام خواهیم داد . 

1 . میلگرد آجدار : دارای یک سری برجستگی ها در سطح خود می باشند که به آنها آج گفته می شود که این آج ها در اشکالی نظیر جناغی ، مارپیچی و دوکی بر روی میلگرد ایجاد می شوند  . 

2 . میلگرد ساده : میلگرد ساده همانطور که از نامش پیداست دارای سطحی صاف و بدون آج هستند و به صورت شاخه ایی و یا کلاف بسته بندی و عرضه می شوند . 

3 . کلاف آجدار : در واقع همان میلگرد آجدار هست با این تفاوت که میلگرد آجدار رو به صورت شاخه های 12 متری تولید می کنند اما کلاف آجدار رو با دستگاه خم کرده و به صورت کلاف در می آورند . 
4 . کلاف ساده : در واقع همان میلگرد ساده  هست با این تفاوت که میلگرد ساده رو به صورت شاخه های 12 متری تولید می کنند اما کلاف ساده رو با دستگاه خم کرده و به صورت کلاف در می آورند . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت میلگرد و خرید میلگرد میتوانید به سایت آهن 118 مراجعه کرده یا با شماره 37566-021 تماس حاصل نمایید . 

میلگرد ساده چیست ؟

به طور کلی میلگرد ساده یک نوع از میلگرد می باشد که سطح آن صاف و بدون آج است و همانند تیرآهن یکی از مصالح مهم در ساختمان سازی است و معمولا به صورت کلاف و یا شاخه ایی برای فروش قرار می گیرد و فرق آن با میلگرد آجدار در این است که میلگرد آجدار دارای برجستگی هایی بر روی سطح خود می باشد که به آن آج می گویند در صورتی که میلگرد ساده این برجستگی ها را ندارد .

کارخانه هایی نظیر فولاد کویر کاشان ، نورد گرم جهان ، نورد فولاد نوین متین ، آذر گستر سدید و ... در تولید این این نوع میلگرد فعالیت دارند . چنانچه می خواهید از قیمت میلگرد ساده آگاه شوید می توانید به سایت آهن 118 مراجعه کرده یا با شماره 37556-021 تماس حاصل نمایید .